Elhosinia B2T Thanwya



















    {.. سـريـر بـ 6 مليـون دولآر بــــس ..}

    شاطر

    Ayat
    طالب (ة)ذهبي
    طالب (ة)ذهبي

    الانتماء :
    • ينتمي لمدرسة الحسينية

    عدد الرسائل : 528
    العمر : 20
    الصف الدراسي : غير ذالك .....
    السمعة : 0
    نقاط التميز : 637
    تاريخ التسجيل : 28/10/2010

    عادي {.. سـريـر بـ 6 مليـون دولآر بــــس ..}

    مُساهمة من طرف Ayat في الخميس نوفمبر 03, 2011 8:42 pm

    {.. سـريـر بـ 6 مليـون دولآر بــــس ..}
    .
    .

    هيوز قال انه اطلق على السرير المليوني اسم "بولداتشينو سوبريم
    موضحا ان هيكل السرير مصنوع من افخر انواع الاخشاب بما في ذلك خشب الدردار والكستناء والكرز..


    وقال هيوز ان سر التثمين المرتفع للسرير الفريد من نوعه هو انه مرصع باكثر من 107 كيلو غرامات من الذهب الخالص ..
    على شكل زركشات ونقوش ابداعية، كما ان لوحة رأس السرير مرصعة بفصوص من الماس واحجار كريمة اخرى.


    اما مفارش وستائر السرير فإنها مصنوعة من ارقى الاقمشة، بما في ذلك الحرير الطبيعي والقطن الايطالي ..
    واشار هيوز الى انه لن يصنع سوى نسختين فقط من هذا السرير
    منوها الى ان النسخة الاولى تم بيعها فعليا الى رجل اعمال ايطالي لم يكشف عن هويته ..



















    يـآ حلآآوة المووولــد

    Ana Keda
    طالب (ة)ذهبي
    طالب (ة)ذهبي

    الانتماء :
    • لا ينتمي لمدرسة الحسينية

    عدد الرسائل : 1199
    العمر : 21
    الصف الدراسي : غير ذالك .....
    السمعة : 3
    نقاط التميز : 2147483647
    تاريخ التسجيل : 24/10/2009

    عادي رد: {.. سـريـر بـ 6 مليـون دولآر بــــس ..}

    مُساهمة من طرف Ana Keda في الخميس نوفمبر 03, 2011 8:44 pm

    6.000.000 $
    بس
    لا رخيص
    شوفيلنا حاجة أغلي شوية و تكون حلوة شوية

    Ayat
    طالب (ة)ذهبي
    طالب (ة)ذهبي

    الانتماء :
    • ينتمي لمدرسة الحسينية

    عدد الرسائل : 528
    العمر : 20
    الصف الدراسي : غير ذالك .....
    السمعة : 0
    نقاط التميز : 637
    تاريخ التسجيل : 28/10/2010

    عادي رد: {.. سـريـر بـ 6 مليـون دولآر بــــس ..}

    مُساهمة من طرف Ayat في الخميس نوفمبر 03, 2011 8:47 pm

    ههههههه
    لو لقيت حاجة اغلي من كدا هجبها هنا علشان اللي عايز يشتري ولا حاجة

    Ana Keda
    طالب (ة)ذهبي
    طالب (ة)ذهبي

    الانتماء :
    • لا ينتمي لمدرسة الحسينية

    عدد الرسائل : 1199
    العمر : 21
    الصف الدراسي : غير ذالك .....
    السمعة : 3
    نقاط التميز : 2147483647
    تاريخ التسجيل : 24/10/2009

    عادي رد: {.. سـريـر بـ 6 مليـون دولآر بــــس ..}

    مُساهمة من طرف Ana Keda في الخميس نوفمبر 03, 2011 8:54 pm

    هههههههههههه
    فعلا ده يبيع بلدو كلها عشان يجيب سرير
    ولو لقيتي أغلي هاتي
    عشان المثل بيقول الغالي للغالي
    واحنا معندناش أغلي من الاعضاء اللي هنا

    gogo
    طالب (ة)ذهبي
    طالب (ة)ذهبي

    الانتماء :
    • ينتمي لمدرسة الحسينية

    عدد الرسائل : 181
    العمر : 17
    الصف الدراسي : الأول الإعدادي
    السمعة : 0
    نقاط التميز : 239
    تاريخ التسجيل : 19/05/2011

    عادي رد: {.. سـريـر بـ 6 مليـون دولآر بــــس ..}

    مُساهمة من طرف gogo في السبت نوفمبر 26, 2011 3:43 pm

    سته مليون تكفي سراير مصر كلها واشكال تحفه

    هو مين اليدفع سته مليون علشان سرير !!!!!!!!!!!!!!!

      الوقت/التاريخ الآن هو السبت ديسمبر 03, 2016 3:27 am