Elhosinia B2T Thanwya



















    مقارنة بين بطولات الاهلي و الزمالك

    شاطر

    Mr.AboZaid
    مدير المنتدي
    مدير المنتدي

    الانتماء :
    • ينتمي لمدرسة الحسينية

    عدد الرسائل : 1950
    العمر : 20
    الصف الدراسي : الثالث الإعدادي
    السمعة : 10
    نقاط التميز : 1000003137
    تاريخ التسجيل : 27/02/2009

    عادي مقارنة بين بطولات الاهلي و الزمالك

    مُساهمة من طرف Mr.AboZaid في الخميس يونيو 23, 2011 5:06 am

    بطوله الدورى العام

    الأهلى 32 بطوله

    الزمالك 11 بطوله



    بطوله كاس مصر

    الأهلى 34 بطول منهم 2 مشاركه مع الزمالك

    الزمالك 20 بطوله منهم 2 مشاركه مه الأهلى



    بطولات افريقيا للأنديه ابطال الكئوس

    الأهلى 4 بطولات

    الزمالك 1 بطوله



    بطولات افريقيا للأنديه ابطال الدورى

    الأهلى 5 بطولات

    الزمالك 5 بطولات



    سوبر افريقيا

    الأهلى 3 بطولات

    الزمالك 3 بطولات



    سوبر مصر

    الأهلى 3 بطولات

    الزمالك 2 بطوله



    بطوله كأس السلطان

    الأهلى 7 بطولات

    الزمالك 2 بطوله



    بطولات دورى منطقه القاهره

    الأهلى 5 بطولات

    الزمالك 10 بطولات



    بطوله أفرو-أسيويه

    الأهلى 1 بطوله

    الزمالك 2 بطوله



    سوبر عربى

    الأهلى 2 بطوله كأس النخبه العربيه سوبر

    الزمالك 1 بطوله سوبر مصرى سعودى



    بطولات عربيه

    الأهلى 2 بطوله

    الزمالك 1 بطوله



    بطوله أفرو-أوروبيه

    الأهلى 1 بطوله

    الزمالك لا يوجد



    كأس الجمهوريه العربيه المتحده

    الأهلى 1 بطوله

    الزمالك لا يوجد



    المجموع

    الأهلى 100 بطوله ما شاء الله

    الزمالك 58 بطوله



    يعنى تقريبا الفارق 42 بطوله

    هههههههههههههههه


    الاهلى فوق الجميع



    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]


    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

    Mr.AboZaid
    مدير المنتدي
    مدير المنتدي

    الانتماء :
    • ينتمي لمدرسة الحسينية

    عدد الرسائل : 1950
    العمر : 20
    الصف الدراسي : الثالث الإعدادي
    السمعة : 10
    نقاط التميز : 1000003137
    تاريخ التسجيل : 27/02/2009

    عادي رد: مقارنة بين بطولات الاهلي و الزمالك

    مُساهمة من طرف Mr.AboZaid في الخميس يونيو 23, 2011 5:07 am

    اهم حاجة الدوري العام الاهلي 32

    والزمالك

    11



    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]


    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

    ==> Shezo <==
    مدير المنتدي
    مدير المنتدي

    الانتماء :
    • لا ينتمي لمدرسة الحسينية

    عدد الرسائل : 2400
    العمر : 19
    الصف الدراسي : غير ذالك .....
    السمعة : 5
    نقاط التميز : 1000001768
    تاريخ التسجيل : 08/04/2009

    عادي رد: مقارنة بين بطولات الاهلي و الزمالك

    مُساهمة من طرف ==> Shezo <== في الخميس يونيو 23, 2011 5:10 am

    على فكره لو عايز عنوان الموضوع يبقى صح

    حط ( مفيش ) ف الاول

    وطبعا الاهلي فوق الجميع

    وشكراً يا ريس



    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

    Mr.AboZaid
    مدير المنتدي
    مدير المنتدي

    الانتماء :
    • ينتمي لمدرسة الحسينية

    عدد الرسائل : 1950
    العمر : 20
    الصف الدراسي : الثالث الإعدادي
    السمعة : 10
    نقاط التميز : 1000003137
    تاريخ التسجيل : 27/02/2009

    عادي رد: مقارنة بين بطولات الاهلي و الزمالك

    مُساهمة من طرف Mr.AboZaid في الخميس يونيو 23, 2011 5:12 am

    سوري يا عمر وقعت مني الكلمة دي



    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]


    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

    Ayat
    طالب (ة)ذهبي
    طالب (ة)ذهبي

    الانتماء :
    • ينتمي لمدرسة الحسينية

    عدد الرسائل : 528
    العمر : 20
    الصف الدراسي : غير ذالك .....
    السمعة : 0
    نقاط التميز : 637
    تاريخ التسجيل : 28/10/2010

    عادي رد: مقارنة بين بطولات الاهلي و الزمالك

    مُساهمة من طرف Ayat في الخميس يونيو 23, 2011 5:19 am

    عادي جدا بنحب الزمالك منغير اي حاجة لو حتي بقي درجة تانية
    وفعلا مفيش مقارنة بين نادي بيكسب بالحكام ونادي لما بيكسب بيبقي الفوز من حقة
    حلو
    ثانكس

    Mr.AboZaid
    مدير المنتدي
    مدير المنتدي

    الانتماء :
    • ينتمي لمدرسة الحسينية

    عدد الرسائل : 1950
    العمر : 20
    الصف الدراسي : الثالث الإعدادي
    السمعة : 10
    نقاط التميز : 1000003137
    تاريخ التسجيل : 27/02/2009

    عادي رد: مقارنة بين بطولات الاهلي و الزمالك

    مُساهمة من طرف Mr.AboZaid في الخميس يونيو 23, 2011 5:23 am

    بس بس
    خلاص بقي بلاش ندخل في حكاية الحكام دي علشان بتضايق منها اوي

    ولو انتي متابعة مكنتيش هتقولي كده خااااااالص


    كفاية ال 7 دقائق وقت اضافي ليكو


    ده كان ناقص ينزل يلعب معاكو



    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]


    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

    ==> Shezo <==
    مدير المنتدي
    مدير المنتدي

    الانتماء :
    • لا ينتمي لمدرسة الحسينية

    عدد الرسائل : 2400
    العمر : 19
    الصف الدراسي : غير ذالك .....
    السمعة : 5
    نقاط التميز : 1000001768
    تاريخ التسجيل : 08/04/2009

    عادي رد: مقارنة بين بطولات الاهلي و الزمالك

    مُساهمة من طرف ==> Shezo <== في الخميس يونيو 23, 2011 5:24 am

    مبيفكركش كلام الحكام ده بحاجه يا عبدالله

    وسبحان الله الاتنين بيلبسو ابيض



    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

    ==> Shezo <==
    مدير المنتدي
    مدير المنتدي

    الانتماء :
    • لا ينتمي لمدرسة الحسينية

    عدد الرسائل : 2400
    العمر : 19
    الصف الدراسي : غير ذالك .....
    السمعة : 5
    نقاط التميز : 1000001768
    تاريخ التسجيل : 08/04/2009

    عادي رد: مقارنة بين بطولات الاهلي و الزمالك

    مُساهمة من طرف ==> Shezo <== في الخميس يونيو 23, 2011 5:25 am

    ( بنحب الزمالك )

    انتو كام اصلاااااااا؟!!!



    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

    Mr.AboZaid
    مدير المنتدي
    مدير المنتدي

    الانتماء :
    • ينتمي لمدرسة الحسينية

    عدد الرسائل : 1950
    العمر : 20
    الصف الدراسي : الثالث الإعدادي
    السمعة : 10
    نقاط التميز : 1000003137
    تاريخ التسجيل : 27/02/2009

    عادي رد: مقارنة بين بطولات الاهلي و الزمالك

    مُساهمة من طرف Mr.AboZaid في الخميس يونيو 23, 2011 5:26 am

    هههههههههههههههههه


    لا انا كان عندي حق



    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]


    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

    Ayat
    طالب (ة)ذهبي
    طالب (ة)ذهبي

    الانتماء :
    • ينتمي لمدرسة الحسينية

    عدد الرسائل : 528
    العمر : 20
    الصف الدراسي : غير ذالك .....
    السمعة : 0
    نقاط التميز : 637
    تاريخ التسجيل : 28/10/2010

    عادي رد: مقارنة بين بطولات الاهلي و الزمالك

    مُساهمة من طرف Ayat في الخميس يونيو 23, 2011 5:27 am

    براحة بس انتو اتنين ههههه
    ع فكر لو كنا 10 كفاية ان احنا زملكوية
    ومحدش يقدر يتكلم ع العميد بقي


    عدل سابقا من قبل Ayat في الخميس يونيو 23, 2011 5:30 am عدل 1 مرات

    Mr.AboZaid
    مدير المنتدي
    مدير المنتدي

    الانتماء :
    • ينتمي لمدرسة الحسينية

    عدد الرسائل : 1950
    العمر : 20
    الصف الدراسي : الثالث الإعدادي
    السمعة : 10
    نقاط التميز : 1000003137
    تاريخ التسجيل : 27/02/2009

    عادي رد: مقارنة بين بطولات الاهلي و الزمالك

    مُساهمة من طرف Mr.AboZaid في الخميس يونيو 23, 2011 5:28 am

    صح والله انتو كام

    دي مصر كلها اهلاوية
    حتي اللي بيشتغلوا في نادي الزمالك اهلاوية


    ماعدا 3 فقط


    ابراهيم وحسام حسن و











    آيات



    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]


    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

    ==> Shezo <==
    مدير المنتدي
    مدير المنتدي

    الانتماء :
    • لا ينتمي لمدرسة الحسينية

    عدد الرسائل : 2400
    العمر : 19
    الصف الدراسي : غير ذالك .....
    السمعة : 5
    نقاط التميز : 1000001768
    تاريخ التسجيل : 08/04/2009

    عادي رد: مقارنة بين بطولات الاهلي و الزمالك

    مُساهمة من طرف ==> Shezo <== في الخميس يونيو 23, 2011 5:29 am

    حق مين بس

    صلي ع النبي ف قلبك كده واهدى



    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

    Mr.AboZaid
    مدير المنتدي
    مدير المنتدي

    الانتماء :
    • ينتمي لمدرسة الحسينية

    عدد الرسائل : 1950
    العمر : 20
    الصف الدراسي : الثالث الإعدادي
    السمعة : 10
    نقاط التميز : 1000003137
    تاريخ التسجيل : 27/02/2009

    عادي رد: مقارنة بين بطولات الاهلي و الزمالك

    مُساهمة من طرف Mr.AboZaid في الخميس يونيو 23, 2011 5:29 am

    مالو جون متعب


    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]



    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]


    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

    Mr.AboZaid
    مدير المنتدي
    مدير المنتدي

    الانتماء :
    • ينتمي لمدرسة الحسينية

    عدد الرسائل : 1950
    العمر : 20
    الصف الدراسي : الثالث الإعدادي
    السمعة : 10
    نقاط التميز : 1000003137
    تاريخ التسجيل : 27/02/2009

    عادي رد: مقارنة بين بطولات الاهلي و الزمالك

    مُساهمة من طرف Mr.AboZaid في الخميس يونيو 23, 2011 5:30 am

    يا شاذلي خلينا في الاهلي دلوقتي مش وقت الريال



    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]


    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

    Ayat
    طالب (ة)ذهبي
    طالب (ة)ذهبي

    الانتماء :
    • ينتمي لمدرسة الحسينية

    عدد الرسائل : 528
    العمر : 20
    الصف الدراسي : غير ذالك .....
    السمعة : 0
    نقاط التميز : 637
    تاريخ التسجيل : 28/10/2010

    عادي رد: مقارنة بين بطولات الاهلي و الزمالك

    مُساهمة من طرف Ayat في الخميس يونيو 23, 2011 5:31 am

    كفاية انكوا عندكوا واحد زي متعب دة وفرحانين بية اوي كدة

    Mr.AboZaid
    مدير المنتدي
    مدير المنتدي

    الانتماء :
    • ينتمي لمدرسة الحسينية

    عدد الرسائل : 1950
    العمر : 20
    الصف الدراسي : الثالث الإعدادي
    السمعة : 10
    نقاط التميز : 1000003137
    تاريخ التسجيل : 27/02/2009

    عادي رد: مقارنة بين بطولات الاهلي و الزمالك

    مُساهمة من طرف Mr.AboZaid في الخميس يونيو 23, 2011 5:33 am

    واللهي انا اصلا عمري ما كنت بحب متعب حتي وهوه في احسن ايامو

    بس هوه برضه لسه راجع للملعب بعد غيااااااااااااااااااااااب سنه وزيادة
    ومعتقدشي انكو عندكو حد زيو



    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]


    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

    ==> Shezo <==
    مدير المنتدي
    مدير المنتدي

    الانتماء :
    • لا ينتمي لمدرسة الحسينية

    عدد الرسائل : 2400
    العمر : 19
    الصف الدراسي : غير ذالك .....
    السمعة : 5
    نقاط التميز : 1000001768
    تاريخ التسجيل : 08/04/2009

    عادي رد: مقارنة بين بطولات الاهلي و الزمالك

    مُساهمة من طرف ==> Shezo <== في الخميس يونيو 23, 2011 5:34 am

    يا ابني زمالك مين بس

    وبعدين على رأي المثل

    مسخم من الزمالك الا الريال



    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

    Ayat
    طالب (ة)ذهبي
    طالب (ة)ذهبي

    الانتماء :
    • ينتمي لمدرسة الحسينية

    عدد الرسائل : 528
    العمر : 20
    الصف الدراسي : غير ذالك .....
    السمعة : 0
    نقاط التميز : 637
    تاريخ التسجيل : 28/10/2010

    عادي رد: مقارنة بين بطولات الاهلي و الزمالك

    مُساهمة من طرف Ayat في الخميس يونيو 23, 2011 5:35 am

    لاء عندنا شيكا راجل محترم مش متعب

    Ayat
    طالب (ة)ذهبي
    طالب (ة)ذهبي

    الانتماء :
    • ينتمي لمدرسة الحسينية

    عدد الرسائل : 528
    العمر : 20
    الصف الدراسي : غير ذالك .....
    السمعة : 0
    نقاط التميز : 637
    تاريخ التسجيل : 28/10/2010

    عادي رد: مقارنة بين بطولات الاهلي و الزمالك

    مُساهمة من طرف Ayat في الخميس يونيو 23, 2011 5:39 am

    هو في مثل بيقول كدة
    اول مرة اعرف

    Mr.AboZaid
    مدير المنتدي
    مدير المنتدي

    الانتماء :
    • ينتمي لمدرسة الحسينية

    عدد الرسائل : 1950
    العمر : 20
    الصف الدراسي : الثالث الإعدادي
    السمعة : 10
    نقاط التميز : 1000003137
    تاريخ التسجيل : 27/02/2009

    عادي رد: مقارنة بين بطولات الاهلي و الزمالك

    مُساهمة من طرف Mr.AboZaid في الخميس يونيو 23, 2011 5:40 am

    ههههههههههههه

    شيكا

    محترم
    هههههههههههههههههههههه








    بجد شكلك مش متابعة



    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]


    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

    Ayat
    طالب (ة)ذهبي
    طالب (ة)ذهبي

    الانتماء :
    • ينتمي لمدرسة الحسينية

    عدد الرسائل : 528
    العمر : 20
    الصف الدراسي : غير ذالك .....
    السمعة : 0
    نقاط التميز : 637
    تاريخ التسجيل : 28/10/2010

    عادي رد: مقارنة بين بطولات الاهلي و الزمالك

    مُساهمة من طرف Ayat في الخميس يونيو 23, 2011 5:42 am

    طب ومتعب هو اللي محترم
    لاء واللة متبعة كويس علشان كدة بقول شيكا محترم

    Mr.AboZaid
    مدير المنتدي
    مدير المنتدي

    الانتماء :
    • ينتمي لمدرسة الحسينية

    عدد الرسائل : 1950
    العمر : 20
    الصف الدراسي : الثالث الإعدادي
    السمعة : 10
    نقاط التميز : 1000003137
    تاريخ التسجيل : 27/02/2009

    عادي رد: مقارنة بين بطولات الاهلي و الزمالك

    مُساهمة من طرف Mr.AboZaid في الخميس يونيو 23, 2011 6:01 am

    هههههههههههههه

    لا بلاش بقي نخش في اسباب
    انو محترم ام لا


    بلاش

    خلينا كدا كويس







    وفي الاخر اختلاف الرأي لا

    معروف بقي الباقي



    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]


    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

    &AHMED&
    طالب(ة) مشارك
    طالب(ة) مشارك

    الانتماء :
    • ينتمي لمدرسة الحسينية

    عدد الرسائل : 29
    العمر : 18
    الصف الدراسي : الثاني الإعدادي
    السمعة : 0
    نقاط التميز : 44
    تاريخ التسجيل : 03/03/2011

    عادي رد: مقارنة بين بطولات الاهلي و الزمالك

    مُساهمة من طرف &AHMED& في الخميس يونيو 23, 2011 6:15 am

    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

    &AHMED&
    طالب(ة) مشارك
    طالب(ة) مشارك

    الانتماء :
    • ينتمي لمدرسة الحسينية

    عدد الرسائل : 29
    العمر : 18
    الصف الدراسي : الثاني الإعدادي
    السمعة : 0
    نقاط التميز : 44
    تاريخ التسجيل : 03/03/2011

    عادي رد: مقارنة بين بطولات الاهلي و الزمالك

    مُساهمة من طرف &AHMED& في الخميس يونيو 23, 2011 6:21 am

    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

    &AHMED&
    طالب(ة) مشارك
    طالب(ة) مشارك

    الانتماء :
    • ينتمي لمدرسة الحسينية

    عدد الرسائل : 29
    العمر : 18
    الصف الدراسي : الثاني الإعدادي
    السمعة : 0
    نقاط التميز : 44
    تاريخ التسجيل : 03/03/2011

    عادي رد: مقارنة بين بطولات الاهلي و الزمالك

    مُساهمة من طرف &AHMED& في الخميس يونيو 23, 2011 6:24 am

    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
    دى ليكي ياايات


    دى ليكى يا ايات

    Ayat
    طالب (ة)ذهبي
    طالب (ة)ذهبي

    الانتماء :
    • ينتمي لمدرسة الحسينية

    عدد الرسائل : 528
    العمر : 20
    الصف الدراسي : غير ذالك .....
    السمعة : 0
    نقاط التميز : 637
    تاريخ التسجيل : 28/10/2010

    عادي رد: مقارنة بين بطولات الاهلي و الزمالك

    مُساهمة من طرف Ayat في الخميس يونيو 23, 2011 6:55 am

    هههههههههه وقايلها مرتين
    مش هتشوف النت تاني يا احمد هههههه
    حلوين وبالذات اخر وحدة

    soso
    طالب (ة)ذهبي
    طالب (ة)ذهبي

    الانتماء :
    • ينتمي لمدرسة الحسينية

    عدد الرسائل : 543
    العمر : 19
    الصف الدراسي : الثالث الإعدادي
    السمعة : 4
    نقاط التميز : 639
    تاريخ التسجيل : 27/05/2010

    عادي رد: مقارنة بين بطولات الاهلي و الزمالك

    مُساهمة من طرف soso في الخميس يونيو 23, 2011 9:34 am

    تحبوا اجيب سكاكين بالمرة ولا ولاعة علشان نخلص

    ههههههههههههه

    Ayat
    طالب (ة)ذهبي
    طالب (ة)ذهبي

    الانتماء :
    • ينتمي لمدرسة الحسينية

    عدد الرسائل : 528
    العمر : 20
    الصف الدراسي : غير ذالك .....
    السمعة : 0
    نقاط التميز : 637
    تاريخ التسجيل : 28/10/2010

    عادي رد: مقارنة بين بطولات الاهلي و الزمالك

    مُساهمة من طرف Ayat في الجمعة يونيو 24, 2011 12:08 am

    ههههههههه ولاعة اسهل ونولع ف المنتدي كلة ههههه

    Ahmed Shepl
    طالب (ة)ذهبي
    طالب (ة)ذهبي

    الانتماء :
    • ينتمي لمدرسة الحسينية

    عدد الرسائل : 107
    العمر : 19
    الصف الدراسي : الثاني الإعدادي
    السمعة : 0
    نقاط التميز : 129
    تاريخ التسجيل : 16/05/2011

    عادي رد: مقارنة بين بطولات الاهلي و الزمالك

    مُساهمة من طرف Ahmed Shepl في الجمعة يونيو 24, 2011 3:01 am

    استنوا استنوا بس متعب مين دة اللى محترم واضح ان انتو اللى اتنين مش متابعين
    متعب اللر كان مااااااااشى مع ملكة جمال شرم الشيخ

    Ahmed Shepl
    طالب (ة)ذهبي
    طالب (ة)ذهبي

    الانتماء :
    • ينتمي لمدرسة الحسينية

    عدد الرسائل : 107
    العمر : 19
    الصف الدراسي : الثاني الإعدادي
    السمعة : 0
    نقاط التميز : 129
    تاريخ التسجيل : 16/05/2011

    عادي رد: مقارنة بين بطولات الاهلي و الزمالك

    مُساهمة من طرف Ahmed Shepl في الجمعة يونيو 24, 2011 3:06 am

    وبعدين شوف الجول التانى لمتعب فى ماتش انبى

    دة الليزر هيخرم عين الحارس

    حراااااااااااااااااااااااام حراااااااااااااااااام حرااااااااااااااااااااااااااااام

    وتقولى مش بتكسبوا بالحكام

    Ahmed Shepl
    طالب (ة)ذهبي
    طالب (ة)ذهبي

    الانتماء :
    • ينتمي لمدرسة الحسينية

    عدد الرسائل : 107
    العمر : 19
    الصف الدراسي : الثاني الإعدادي
    السمعة : 0
    نقاط التميز : 129
    تاريخ التسجيل : 16/05/2011

    عادي رد: مقارنة بين بطولات الاهلي و الزمالك

    مُساهمة من طرف Ahmed Shepl في الجمعة يونيو 24, 2011 3:10 am

    وبرده ايات بتتكلم صح

    ==> Shezo <==
    مدير المنتدي
    مدير المنتدي

    الانتماء :
    • لا ينتمي لمدرسة الحسينية

    عدد الرسائل : 2400
    العمر : 19
    الصف الدراسي : غير ذالك .....
    السمعة : 5
    نقاط التميز : 1000001768
    تاريخ التسجيل : 08/04/2009

    عادي رد: مقارنة بين بطولات الاهلي و الزمالك

    مُساهمة من طرف ==> Shezo <== في الجمعة يونيو 24, 2011 3:13 am

    وهو يعني الحكم هيدور على اللي معاه الليزر

    الليزر ده موجود ف العالم كله هو والفوفوزيلا

    والحكم مش هيوقف الماتش علشان يسكت الجماهير



    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

    Ayat
    طالب (ة)ذهبي
    طالب (ة)ذهبي

    الانتماء :
    • ينتمي لمدرسة الحسينية

    عدد الرسائل : 528
    العمر : 20
    الصف الدراسي : غير ذالك .....
    السمعة : 0
    نقاط التميز : 637
    تاريخ التسجيل : 28/10/2010

    عادي رد: مقارنة بين بطولات الاهلي و الزمالك

    مُساهمة من طرف Ayat في الجمعة يونيو 24, 2011 3:28 am

    اخيرا ف حد زملكاوي هنا
    وبلاش كلام ع متعب واجوانة
    علشان متعب مينفعش نتكلم علية لانة اقل من ان احنا نتكلم علية

    Mr.AboZaid
    مدير المنتدي
    مدير المنتدي

    الانتماء :
    • ينتمي لمدرسة الحسينية

    عدد الرسائل : 1950
    العمر : 20
    الصف الدراسي : الثالث الإعدادي
    السمعة : 10
    نقاط التميز : 1000003137
    تاريخ التسجيل : 27/02/2009

    عادي رد: مقارنة بين بطولات الاهلي و الزمالك

    مُساهمة من طرف Mr.AboZaid في الجمعة يونيو 24, 2011 6:31 am

    ربنا يهدي الجمييييييييع

    وبرضه الاهلي فوق الجميع



    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]


    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

    Ayat
    طالب (ة)ذهبي
    طالب (ة)ذهبي

    الانتماء :
    • ينتمي لمدرسة الحسينية

    عدد الرسائل : 528
    العمر : 20
    الصف الدراسي : غير ذالك .....
    السمعة : 0
    نقاط التميز : 637
    تاريخ التسجيل : 28/10/2010

    عادي رد: مقارنة بين بطولات الاهلي و الزمالك

    مُساهمة من طرف Ayat في الجمعة يونيو 24, 2011 6:41 am

    يا رب
    والزمالك فوق الجميع

    soso
    طالب (ة)ذهبي
    طالب (ة)ذهبي

    الانتماء :
    • ينتمي لمدرسة الحسينية

    عدد الرسائل : 543
    العمر : 19
    الصف الدراسي : الثالث الإعدادي
    السمعة : 4
    نقاط التميز : 639
    تاريخ التسجيل : 27/05/2010

    عادي رد: مقارنة بين بطولات الاهلي و الزمالك

    مُساهمة من طرف soso في الجمعة يونيو 24, 2011 8:07 am


    انا هولع فيكوا واخلص بقي

    Ahmed Shepl
    طالب (ة)ذهبي
    طالب (ة)ذهبي

    الانتماء :
    • ينتمي لمدرسة الحسينية

    عدد الرسائل : 107
    العمر : 19
    الصف الدراسي : الثاني الإعدادي
    السمعة : 0
    نقاط التميز : 129
    تاريخ التسجيل : 16/05/2011

    عادي رد: مقارنة بين بطولات الاهلي و الزمالك

    مُساهمة من طرف Ahmed Shepl في السبت يونيو 25, 2011 7:03 pm

    انا مش اقصد ان احكم هيدور على اللى معاه الليزر انا اقصد ان المفروض الجول دة يتلغى ولما يتلغى
    مفيش حد هيفكر انه حتى يشغل ولاعة فيها كشاف

    Ahmed Shepl
    طالب (ة)ذهبي
    طالب (ة)ذهبي

    الانتماء :
    • ينتمي لمدرسة الحسينية

    عدد الرسائل : 107
    العمر : 19
    الصف الدراسي : الثاني الإعدادي
    السمعة : 0
    نقاط التميز : 129
    تاريخ التسجيل : 16/05/2011

    عادي رد: مقارنة بين بطولات الاهلي و الزمالك

    مُساهمة من طرف Ahmed Shepl في السبت يونيو 25, 2011 7:19 pm

    الاهلى

























    تحت الجميع

    Ayat
    طالب (ة)ذهبي
    طالب (ة)ذهبي

    الانتماء :
    • ينتمي لمدرسة الحسينية

    عدد الرسائل : 528
    العمر : 20
    الصف الدراسي : غير ذالك .....
    السمعة : 0
    نقاط التميز : 637
    تاريخ التسجيل : 28/10/2010

    عادي رد: مقارنة بين بطولات الاهلي و الزمالك

    مُساهمة من طرف Ayat في السبت يونيو 25, 2011 9:40 pm

    الزمالك




































    فوق الجميع

    ==> Shezo <==
    مدير المنتدي
    مدير المنتدي

    الانتماء :
    • لا ينتمي لمدرسة الحسينية

    عدد الرسائل : 2400
    العمر : 19
    الصف الدراسي : غير ذالك .....
    السمعة : 5
    نقاط التميز : 1000001768
    تاريخ التسجيل : 08/04/2009

    عادي رد: مقارنة بين بطولات الاهلي و الزمالك

    مُساهمة من طرف ==> Shezo <== في السبت يونيو 25, 2011 10:44 pm

    معلش الصدمه كانت قويه عليكو شويه



    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

    Mr.AboZaid
    مدير المنتدي
    مدير المنتدي

    الانتماء :
    • ينتمي لمدرسة الحسينية

    عدد الرسائل : 1950
    العمر : 20
    الصف الدراسي : الثالث الإعدادي
    السمعة : 10
    نقاط التميز : 1000003137
    تاريخ التسجيل : 27/02/2009

    عادي رد: مقارنة بين بطولات الاهلي و الزمالك

    مُساهمة من طرف Mr.AboZaid في الأحد يونيو 26, 2011 2:06 am

    صح والله شكل الصدمة البورسعيديه اثؤت عليهم اوي يا شاذلي ربنا معاكو الدوري القادم ان شاء الله

    وبرضه مش هتخدوه

    سوري

    لان الدوري لينا ومش لحدي غيرنا



    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]


    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

    ==> Shezo <==
    مدير المنتدي
    مدير المنتدي

    الانتماء :
    • لا ينتمي لمدرسة الحسينية

    عدد الرسائل : 2400
    العمر : 19
    الصف الدراسي : غير ذالك .....
    السمعة : 5
    نقاط التميز : 1000001768
    تاريخ التسجيل : 08/04/2009

    عادي رد: مقارنة بين بطولات الاهلي و الزمالك

    مُساهمة من طرف ==> Shezo <== في الأحد يونيو 26, 2011 4:53 am

    يا ريت تتفرجو ع الفيديو ده




    مع ملاحظه صغيره :

    ان هدف بركات مش اوفسايد



    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

    Ayat
    طالب (ة)ذهبي
    طالب (ة)ذهبي

    الانتماء :
    • ينتمي لمدرسة الحسينية

    عدد الرسائل : 528
    العمر : 20
    الصف الدراسي : غير ذالك .....
    السمعة : 0
    نقاط التميز : 637
    تاريخ التسجيل : 28/10/2010

    عادي رد: مقارنة بين بطولات الاهلي و الزمالك

    مُساهمة من طرف Ayat في الأحد يونيو 26, 2011 5:25 am

    هههههههه الراجل دة تحفة
    الزماللك مش عايز اللي زيك لانك ....
    ومبروك عليكوا الدوري

    &AHMED&
    طالب(ة) مشارك
    طالب(ة) مشارك

    الانتماء :
    • ينتمي لمدرسة الحسينية

    عدد الرسائل : 29
    العمر : 18
    الصف الدراسي : الثاني الإعدادي
    السمعة : 0
    نقاط التميز : 44
    تاريخ التسجيل : 03/03/2011

    عادي رد: مقارنة بين بطولات الاهلي و الزمالك

    مُساهمة من طرف &AHMED& في الأحد يونيو 26, 2011 6:06 am

    الف مبروك الدورى ل الاهلى [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

    ==> Shezo <==
    مدير المنتدي
    مدير المنتدي

    الانتماء :
    • لا ينتمي لمدرسة الحسينية

    عدد الرسائل : 2400
    العمر : 19
    الصف الدراسي : غير ذالك .....
    السمعة : 5
    نقاط التميز : 1000001768
    تاريخ التسجيل : 08/04/2009

    عادي رد: مقارنة بين بطولات الاهلي و الزمالك

    مُساهمة من طرف ==> Shezo <== في الأحد يونيو 26, 2011 7:10 am

    وهو الراجل غلط لما قال الحق



    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

    Mr.AboZaid
    مدير المنتدي
    مدير المنتدي

    الانتماء :
    • ينتمي لمدرسة الحسينية

    عدد الرسائل : 1950
    العمر : 20
    الصف الدراسي : الثالث الإعدادي
    السمعة : 10
    نقاط التميز : 1000003137
    تاريخ التسجيل : 27/02/2009

    عادي رد: مقارنة بين بطولات الاهلي و الزمالك

    مُساهمة من طرف Mr.AboZaid في الأحد يونيو 26, 2011 12:19 pm

    الرجل ده بيقول كلام زي الفل



    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]


    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

    Mardoking
    طالب(ة) مشارك
    طالب(ة) مشارك

    الانتماء :
    • ينتمي لمدرسة الحسينية

    عدد الرسائل : 28
    العمر : 19
    الصف الدراسي : الثالث الإعدادي
    السمعة : 0
    نقاط التميز : 37
    تاريخ التسجيل : 25/03/2011

    عادي رد: مقارنة بين بطولات الاهلي و الزمالك

    مُساهمة من طرف Mardoking في السبت سبتمبر 10, 2011 4:17 am

    انا باقول نشجع مركز شباب كفر ميت ابو شيخة

    gogo
    طالب (ة)ذهبي
    طالب (ة)ذهبي

    الانتماء :
    • ينتمي لمدرسة الحسينية

    عدد الرسائل : 181
    العمر : 17
    الصف الدراسي : الأول الإعدادي
    السمعة : 0
    نقاط التميز : 239
    تاريخ التسجيل : 19/05/2011

    عادي رد: مقارنة بين بطولات الاهلي و الزمالك

    مُساهمة من طرف gogo في السبت سبتمبر 10, 2011 1:27 pm

    وسع للاهلي وياريت الزمالك يركن على جنب وكفايه حقد

    gogo
    طالب (ة)ذهبي
    طالب (ة)ذهبي

    الانتماء :
    • ينتمي لمدرسة الحسينية

    عدد الرسائل : 181
    العمر : 17
    الصف الدراسي : الأول الإعدادي
    السمعة : 0
    نقاط التميز : 239
    تاريخ التسجيل : 19/05/2011

    عادي رد: مقارنة بين بطولات الاهلي و الزمالك

    مُساهمة من طرف gogo في السبت سبتمبر 10, 2011 1:31 pm

    والله الراجل ده عنده حق وكلامه زي الفل

    gogo
    طالب (ة)ذهبي
    طالب (ة)ذهبي

    الانتماء :
    • ينتمي لمدرسة الحسينية

    عدد الرسائل : 181
    العمر : 17
    الصف الدراسي : الأول الإعدادي
    السمعة : 0
    نقاط التميز : 239
    تاريخ التسجيل : 19/05/2011

    عادي رد: مقارنة بين بطولات الاهلي و الزمالك

    مُساهمة من طرف gogo في الأحد سبتمبر 11, 2011 9:16 pm

    ههههههههههههههههههههههههه
    gogo كتب: وسع للاهلي وياريت الزمالك يركن على جنب وكفايه حقد

      الوقت/التاريخ الآن هو السبت ديسمبر 03, 2016 4:38 pm