Elhosinia B2T Thanwya



















    ادخل ممكن تبقى امير/ه المنتدى

    شاطر

    ????
    زائر

    الفراشه ادخل ممكن تبقى امير/ه المنتدى

    مُساهمة من طرف ???? في الثلاثاء أغسطس 03, 2010 6:06 pm

    ازيكوا يا جماعه النهارده شوفت لعبه جميله جدا هى منقوله بس مسليه جدا هى لعبه انا امير المنتدى
    انا هشرحهالكم
    اولاً




    نعد من 1 الى 10




    ثانياً






    الي يوصل للعدد عشرة هو يكون الأمير








    ثم نبدأ من جديد في العد من 1 الي 10





    ثالثاً





    صلاحيات الأميـــــر





    -انه يستطيع ان يلغبط (العدد) على الاعضاء






    -يعني اذا وصلوا بالعد الى 5 يقدر بكل بروده قلب وبسهولة يكتب الرقم 1






    -ممنوع على العضو مخالفة الاميـــــر لانه اقل منه مكانة يعني





    -اذا وضع 2 او 3 في حين كنتم قد وصلتم ال9 يجب القبول والطاعة





    -والعد من النقطة التي وضعها ...مفهووم




    رابعاً





    -على الاميـــــــر ان يحاول بكل قدراته ان يبعد الاعضاء عن الرقم 10






    -لانه بكل بساطه اذا وصلوا لهذا الرقم يعني يتشااال من منصبه






    خامساً








    -ممنوع وضع مشاركتين متتاليتين


    وانا هبدا بالعد 1111111

    ????
    زائر

    الفراشه رد: ادخل ممكن تبقى امير/ه المنتدى

    مُساهمة من طرف ???? في الثلاثاء أغسطس 03, 2010 6:32 pm

    لعبة حلوة يا نور
    222222

    ????
    زائر

    الفراشه رد: ادخل ممكن تبقى امير/ه المنتدى

    مُساهمة من طرف ???? في الثلاثاء أغسطس 03, 2010 7:28 pm

    يلا هو فين باقى الاعضاء عايزين حد يكمل ونشوف مين هيبقى امير المنتدى

    ????
    زائر

    الفراشه رد: ادخل ممكن تبقى امير/ه المنتدى

    مُساهمة من طرف ???? في الثلاثاء أغسطس 03, 2010 7:54 pm

    على ما اعتقد كدة انى مفيش غيرى انا وانتى بس
    444444444

    ????
    زائر

    الفراشه رد: ادخل ممكن تبقى امير/ه المنتدى

    مُساهمة من طرف ???? في الثلاثاء أغسطس 03, 2010 8:29 pm

    هو المفروض انك كنتى تكتبى 3 مش 4 لان انا الاضافه اللى انا ضفتها ماتعتبرش عده لانه اصلا ماينفعش لحد يضيف مشاركتين متتاليين بس عشان احنا فى الاول هنمشيها و انا هعد من بعدك و فى كل الاحوال تسلميلى ع الرد يا نانو 55555555555

    ????
    زائر

    الفراشه رد: ادخل ممكن تبقى امير/ه المنتدى

    مُساهمة من طرف ???? في الأربعاء أغسطس 04, 2010 9:54 pm

    سورى بجد يا نور مختش بالى
    66666666666

    ????
    زائر

    الفراشه رد: ادخل ممكن تبقى امير/ه المنتدى

    مُساهمة من طرف ???? في الأربعاء أغسطس 04, 2010 10:32 pm

    ولا يهمك يا جميل انا بس حبيت الفت نظرك مش اكتر 7777777777777

    Princess School
    مساعد مدير
    مساعد مدير

    عدد الرسائل : 1006
    العمر : 21
    الصف الدراسي : غير ذالك .....
    السمعة : 3
    نقاط التميز : 1393
    تاريخ التسجيل : 15/02/2010

    الفراشه رد: ادخل ممكن تبقى امير/ه المنتدى

    مُساهمة من طرف Princess School في الخميس أغسطس 05, 2010 11:54 pm

    انا جيت
    88888


    عدل سابقا من قبل Princess School في الخميس أغسطس 12, 2010 4:39 pm عدل 1 مرات

    ????
    زائر

    الفراشه رد: ادخل ممكن تبقى امير/ه المنتدى

    مُساهمة من طرف ???? في الجمعة أغسطس 06, 2010 12:04 am

    7777777777777

    ????
    زائر

    الفراشه رد: ادخل ممكن تبقى امير/ه المنتدى

    مُساهمة من طرف ???? في الجمعة أغسطس 06, 2010 5:39 pm

    888888888888
    نورتى

    ????
    زائر

    الفراشه رد: ادخل ممكن تبقى امير/ه المنتدى

    مُساهمة من طرف ???? في الجمعة أغسطس 06, 2010 6:28 pm

    99999999999 يلا فاضل واحد ونعرف مين امير المنتدى

    ????
    زائر

    الفراشه رد: ادخل ممكن تبقى امير/ه المنتدى

    مُساهمة من طرف ???? في الجمعة أغسطس 06, 2010 6:52 pm

    انا طبعا
    هههههههههههههههههههههههه

    ????
    زائر

    الفراشه رد: ادخل ممكن تبقى امير/ه المنتدى

    مُساهمة من طرف ???? في السبت أغسطس 21, 2010 4:03 pm

    ماشى يا اميره نبدا تانى و انتى حاولى تحافظى على منصبك 111111111111

    ????
    زائر

    الفراشه رد: ادخل ممكن تبقى امير/ه المنتدى

    مُساهمة من طرف ???? في السبت أغسطس 21, 2010 4:04 pm

    اى حد يكتب اى رقم ادخلى انتى و اكسرى عليه عشان تخليكى انتى الاميره

    ==> Shezo <==
    مدير المنتدي
    مدير المنتدي

    الانتماء :
    • لا ينتمي لمدرسة الحسينية

    عدد الرسائل : 2400
    العمر : 19
    الصف الدراسي : غير ذالك .....
    السمعة : 5
    نقاط التميز : 1000001768
    تاريخ التسجيل : 08/04/2009

    الفراشه رد: ادخل ممكن تبقى امير/ه المنتدى

    مُساهمة من طرف ==> Shezo <== في السبت أغسطس 21, 2010 5:28 pm

    22222222222

    ????
    زائر

    الفراشه رد: ادخل ممكن تبقى امير/ه المنتدى

    مُساهمة من طرف ???? في السبت أغسطس 21, 2010 5:51 pm

    111111111

    ==> Shezo <==
    مدير المنتدي
    مدير المنتدي

    الانتماء :
    • لا ينتمي لمدرسة الحسينية

    عدد الرسائل : 2400
    العمر : 19
    الصف الدراسي : غير ذالك .....
    السمعة : 5
    نقاط التميز : 1000001768
    تاريخ التسجيل : 08/04/2009

    الفراشه رد: ادخل ممكن تبقى امير/ه المنتدى

    مُساهمة من طرف ==> Shezo <== في السبت أغسطس 21, 2010 6:53 pm

    2222222

    ????
    زائر

    الفراشه رد: ادخل ممكن تبقى امير/ه المنتدى

    مُساهمة من طرف ???? في السبت أغسطس 21, 2010 8:13 pm

    1
    ما انا الاميرة يعنى الاميرة محدش هيخدها منى Laughing

    ????
    زائر

    الفراشه رد: ادخل ممكن تبقى امير/ه المنتدى

    مُساهمة من طرف ???? في السبت أغسطس 21, 2010 8:18 pm

    اه ده هو مفيش ديموقراطيه ولا ايه ماشى ماشى احنا وراكى وراكى 222222222

    ????
    زائر

    الفراشه رد: ادخل ممكن تبقى امير/ه المنتدى

    مُساهمة من طرف ???? في السبت أغسطس 21, 2010 8:24 pm

    لا مفيش ههههههههههههه
    111111111

    ==> Shezo <==
    مدير المنتدي
    مدير المنتدي

    الانتماء :
    • لا ينتمي لمدرسة الحسينية

    عدد الرسائل : 2400
    العمر : 19
    الصف الدراسي : غير ذالك .....
    السمعة : 5
    نقاط التميز : 1000001768
    تاريخ التسجيل : 08/04/2009

    الفراشه رد: ادخل ممكن تبقى امير/ه المنتدى

    مُساهمة من طرف ==> Shezo <== في السبت أغسطس 21, 2010 8:55 pm

    222222
    حد يدخل ويساعدنا

    ????
    زائر

    الفراشه رد: ادخل ممكن تبقى امير/ه المنتدى

    مُساهمة من طرف ???? في السبت أغسطس 21, 2010 9:08 pm

    مفيش اميرة غيرى Laughing
    11111

    ????
    زائر

    الفراشه رد: ادخل ممكن تبقى امير/ه المنتدى

    مُساهمة من طرف ???? في السبت أغسطس 21, 2010 11:08 pm

    222222222 حد يقول 3 قبل ما تدخل

    ==> Shezo <==
    مدير المنتدي
    مدير المنتدي

    الانتماء :
    • لا ينتمي لمدرسة الحسينية

    عدد الرسائل : 2400
    العمر : 19
    الصف الدراسي : غير ذالك .....
    السمعة : 5
    نقاط التميز : 1000001768
    تاريخ التسجيل : 08/04/2009

    الفراشه رد: ادخل ممكن تبقى امير/ه المنتدى

    مُساهمة من طرف ==> Shezo <== في السبت أغسطس 21, 2010 11:22 pm

    333333333333333333333

    ????
    زائر

    الفراشه رد: ادخل ممكن تبقى امير/ه المنتدى

    مُساهمة من طرف ???? في الأحد أغسطس 22, 2010 12:08 am

    44444444444

    ==> Shezo <==
    مدير المنتدي
    مدير المنتدي

    الانتماء :
    • لا ينتمي لمدرسة الحسينية

    عدد الرسائل : 2400
    العمر : 19
    الصف الدراسي : غير ذالك .....
    السمعة : 5
    نقاط التميز : 1000001768
    تاريخ التسجيل : 08/04/2009

    الفراشه رد: ادخل ممكن تبقى امير/ه المنتدى

    مُساهمة من طرف ==> Shezo <== في الأحد أغسطس 22, 2010 12:54 am

    5555555555555

    ????
    زائر

    الفراشه رد: ادخل ممكن تبقى امير/ه المنتدى

    مُساهمة من طرف ???? في الأحد أغسطس 22, 2010 1:45 am

    6666666666

    ????
    زائر

    الفراشه رد: ادخل ممكن تبقى امير/ه المنتدى

    مُساهمة من طرف ???? في الأحد أغسطس 22, 2010 2:57 am

    1111111
    هههههههههه
    عدوا تانى بقى
    ههههههههههه

    ????
    زائر

    الفراشه رد: ادخل ممكن تبقى امير/ه المنتدى

    مُساهمة من طرف ???? في الأحد أغسطس 22, 2010 3:57 am

    انتى بقى بتتحدينى ماااشى 22222222

    Mr.AboZaid
    مدير المنتدي
    مدير المنتدي

    الانتماء :
    • ينتمي لمدرسة الحسينية

    عدد الرسائل : 1950
    العمر : 20
    الصف الدراسي : الثالث الإعدادي
    السمعة : 10
    نقاط التميز : 1000003137
    تاريخ التسجيل : 27/02/2009

    الفراشه رد: ادخل ممكن تبقى امير/ه المنتدى

    مُساهمة من طرف Mr.AboZaid في الأحد أغسطس 22, 2010 4:46 am

    222222222222



    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]


    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

    ????
    زائر

    الفراشه رد: ادخل ممكن تبقى امير/ه المنتدى

    مُساهمة من طرف ???? في الأحد أغسطس 22, 2010 12:55 pm

    333333333

    ????
    زائر

    الفراشه رد: ادخل ممكن تبقى امير/ه المنتدى

    مُساهمة من طرف ???? في الأحد أغسطس 22, 2010 2:31 pm

    111111111
    Laughing
    عدوا تانى

    ????
    زائر

    الفراشه رد: ادخل ممكن تبقى امير/ه المنتدى

    مُساهمة من طرف ???? في الأحد أغسطس 22, 2010 3:09 pm

    2222222

    ????
    زائر

    الفراشه رد: ادخل ممكن تبقى امير/ه المنتدى

    مُساهمة من طرف ???? في الأحد أغسطس 22, 2010 3:28 pm

    11111111

    ????
    زائر

    الفراشه رد: ادخل ممكن تبقى امير/ه المنتدى

    مُساهمة من طرف ???? في الأحد أغسطس 22, 2010 4:00 pm

    222222

    ????
    زائر

    الفراشه رد: ادخل ممكن تبقى امير/ه المنتدى

    مُساهمة من طرف ???? في الأحد أغسطس 22, 2010 4:13 pm

    111111

    ==> Shezo <==
    مدير المنتدي
    مدير المنتدي

    الانتماء :
    • لا ينتمي لمدرسة الحسينية

    عدد الرسائل : 2400
    العمر : 19
    الصف الدراسي : غير ذالك .....
    السمعة : 5
    نقاط التميز : 1000001768
    تاريخ التسجيل : 08/04/2009

    الفراشه رد: ادخل ممكن تبقى امير/ه المنتدى

    مُساهمة من طرف ==> Shezo <== في الأحد أغسطس 22, 2010 7:08 pm

    2222222222

    Mr.AboZaid
    مدير المنتدي
    مدير المنتدي

    الانتماء :
    • ينتمي لمدرسة الحسينية

    عدد الرسائل : 1950
    العمر : 20
    الصف الدراسي : الثالث الإعدادي
    السمعة : 10
    نقاط التميز : 1000003137
    تاريخ التسجيل : 27/02/2009

    الفراشه رد: ادخل ممكن تبقى امير/ه المنتدى

    مُساهمة من طرف Mr.AboZaid في الأحد أغسطس 22, 2010 7:41 pm

    3333333333



    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]


    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

    ==> Shezo <==
    مدير المنتدي
    مدير المنتدي

    الانتماء :
    • لا ينتمي لمدرسة الحسينية

    عدد الرسائل : 2400
    العمر : 19
    الصف الدراسي : غير ذالك .....
    السمعة : 5
    نقاط التميز : 1000001768
    تاريخ التسجيل : 08/04/2009

    الفراشه رد: ادخل ممكن تبقى امير/ه المنتدى

    مُساهمة من طرف ==> Shezo <== في الأحد أغسطس 22, 2010 7:43 pm

    4444444444444

    Mr.AboZaid
    مدير المنتدي
    مدير المنتدي

    الانتماء :
    • ينتمي لمدرسة الحسينية

    عدد الرسائل : 1950
    العمر : 20
    الصف الدراسي : الثالث الإعدادي
    السمعة : 10
    نقاط التميز : 1000003137
    تاريخ التسجيل : 27/02/2009

    الفراشه رد: ادخل ممكن تبقى امير/ه المنتدى

    مُساهمة من طرف Mr.AboZaid في الأحد أغسطس 22, 2010 7:48 pm

    5555555



    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]


    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

    ==> Shezo <==
    مدير المنتدي
    مدير المنتدي

    الانتماء :
    • لا ينتمي لمدرسة الحسينية

    عدد الرسائل : 2400
    العمر : 19
    الصف الدراسي : غير ذالك .....
    السمعة : 5
    نقاط التميز : 1000001768
    تاريخ التسجيل : 08/04/2009

    الفراشه رد: ادخل ممكن تبقى امير/ه المنتدى

    مُساهمة من طرف ==> Shezo <== في الأحد أغسطس 22, 2010 7:52 pm

    66666666666
    يلا اسرع

    Mr.AboZaid
    مدير المنتدي
    مدير المنتدي

    الانتماء :
    • ينتمي لمدرسة الحسينية

    عدد الرسائل : 1950
    العمر : 20
    الصف الدراسي : الثالث الإعدادي
    السمعة : 10
    نقاط التميز : 1000003137
    تاريخ التسجيل : 27/02/2009

    الفراشه رد: ادخل ممكن تبقى امير/ه المنتدى

    مُساهمة من طرف Mr.AboZaid في الأحد أغسطس 22, 2010 7:53 pm

    7777777777



    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]


    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

    Mr.AboZaid
    مدير المنتدي
    مدير المنتدي

    الانتماء :
    • ينتمي لمدرسة الحسينية

    عدد الرسائل : 1950
    العمر : 20
    الصف الدراسي : الثالث الإعدادي
    السمعة : 10
    نقاط التميز : 1000003137
    تاريخ التسجيل : 27/02/2009

    الفراشه رد: ادخل ممكن تبقى امير/ه المنتدى

    مُساهمة من طرف Mr.AboZaid في الأحد أغسطس 22, 2010 7:57 pm

    يلا يا باشا ادخل وكمل



    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]


    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

    ==> Shezo <==
    مدير المنتدي
    مدير المنتدي

    الانتماء :
    • لا ينتمي لمدرسة الحسينية

    عدد الرسائل : 2400
    العمر : 19
    الصف الدراسي : غير ذالك .....
    السمعة : 5
    نقاط التميز : 1000001768
    تاريخ التسجيل : 08/04/2009

    الفراشه رد: ادخل ممكن تبقى امير/ه المنتدى

    مُساهمة من طرف ==> Shezo <== في الأحد أغسطس 22, 2010 8:00 pm

    88888888888

    Mr.AboZaid
    مدير المنتدي
    مدير المنتدي

    الانتماء :
    • ينتمي لمدرسة الحسينية

    عدد الرسائل : 1950
    العمر : 20
    الصف الدراسي : الثالث الإعدادي
    السمعة : 10
    نقاط التميز : 1000003137
    تاريخ التسجيل : 27/02/2009

    الفراشه رد: ادخل ممكن تبقى امير/ه المنتدى

    مُساهمة من طرف Mr.AboZaid في الأحد أغسطس 22, 2010 8:00 pm

    9999999999999



    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]


    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

    Mr.AboZaid
    مدير المنتدي
    مدير المنتدي

    الانتماء :
    • ينتمي لمدرسة الحسينية

    عدد الرسائل : 1950
    العمر : 20
    الصف الدراسي : الثالث الإعدادي
    السمعة : 10
    نقاط التميز : 1000003137
    تاريخ التسجيل : 27/02/2009

    الفراشه رد: ادخل ممكن تبقى امير/ه المنتدى

    مُساهمة من طرف Mr.AboZaid في الأحد أغسطس 22, 2010 8:01 pm

    انت فييييييين يابني خش هتبقي الامير يا معلم



    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]


    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

    ==> Shezo <==
    مدير المنتدي
    مدير المنتدي

    الانتماء :
    • لا ينتمي لمدرسة الحسينية

    عدد الرسائل : 2400
    العمر : 19
    الصف الدراسي : غير ذالك .....
    السمعة : 5
    نقاط التميز : 1000001768
    تاريخ التسجيل : 08/04/2009

    الفراشه رد: ادخل ممكن تبقى امير/ه المنتدى

    مُساهمة من طرف ==> Shezo <== في الأحد أغسطس 22, 2010 8:02 pm

    10
    مبروك عليا
    وهارد لك نانو

    ==> Shezo <==
    مدير المنتدي
    مدير المنتدي

    الانتماء :
    • لا ينتمي لمدرسة الحسينية

    عدد الرسائل : 2400
    العمر : 19
    الصف الدراسي : غير ذالك .....
    السمعة : 5
    نقاط التميز : 1000001768
    تاريخ التسجيل : 08/04/2009

    الفراشه رد: ادخل ممكن تبقى امير/ه المنتدى

    مُساهمة من طرف ==> Shezo <== في الأحد أغسطس 22, 2010 8:03 pm

    شكراً يا باشا

    وعلى رأي المثل :

    الكتره تغلب الشجاعه

    Mr.AboZaid
    مدير المنتدي
    مدير المنتدي

    الانتماء :
    • ينتمي لمدرسة الحسينية

    عدد الرسائل : 1950
    العمر : 20
    الصف الدراسي : الثالث الإعدادي
    السمعة : 10
    نقاط التميز : 1000003137
    تاريخ التسجيل : 27/02/2009

    الفراشه رد: ادخل ممكن تبقى امير/ه المنتدى

    مُساهمة من طرف Mr.AboZaid في الأحد أغسطس 22, 2010 8:04 pm



    اخيرا اللي هيحكمنا راجل


    ولا الحوجة لنانو تاني






    شكرا للرئيس علي حسن سلوكة


    هههههه







    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]


    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

    Mr.AboZaid
    مدير المنتدي
    مدير المنتدي

    الانتماء :
    • ينتمي لمدرسة الحسينية

    عدد الرسائل : 1950
    العمر : 20
    الصف الدراسي : الثالث الإعدادي
    السمعة : 10
    نقاط التميز : 1000003137
    تاريخ التسجيل : 27/02/2009

    الفراشه رد: ادخل ممكن تبقى امير/ه المنتدى

    مُساهمة من طرف Mr.AboZaid في الأحد أغسطس 22, 2010 8:04 pm

    1111111111



    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]


    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

      الوقت/التاريخ الآن هو الجمعة ديسمبر 09, 2016 4:52 am